18.03.09

Різотто по-міланськи

Різотто - одна з моїх улюблених страв. По-перше, це дуже смачно (недарма італійська кухня така популярна), по-друге, готується воно швидко, і, що не менш важливо, легко. А по-третє, як на мене, різотто прекрасно підходить для ситуації, коли несподівано приходять гості, і хочеться їм щось таке запропонувати ... оригінальне, смачне, швидкісне в приготуванні. І тут, вуаля, на допомогу приходить різотто міланезе. Взагалі-то, існує безліч варіацій різотто, але різотто по-міланськи - це класичний рецепт.

Не знаю, чи навчилася б я готувати цю чудову страву, якби мені не показала наочно сестра мого чоловіка, яка живе в Італії. Справа в тому, що у всіх рецептах різотто, які раніше траплялися мені на очі, було чітко вказано: під час приготування різотто треба постійно перемішувати, інакше нічого не вийде, і це чомусь завжди мене відлякувало. Так, його дійсно треба мішати, але не так вже й безупинно. Спробуйте і переконайтеся самі.

На 2 порції:
3 ст. л. оливкової олії
1 невелика цибуля
1 ст. рису*
100 мл білого вина
3 ст. бульйону з курки (можна взяти й овочевий)
50 г вершкового масла
100 г твердого сиру*
Готувати різотто можна в глибокій сковорідці, або в каструлі з товстим дном.
Готувати слід на помірному вогні.

1. Цибулю наріжте кубиками і обсмажте на олії до прозорості.
2. Додайте рис, перемішайте дерев'яною лопаткою, обсмажуйте протягом 2-3 хв.
3. Влийте біле вино, тушіть, поки суміш не стане кремоподібною: щоб рис не плавав в рідині, але і не прилипав до дна каструльки. Це основне в приготуванні різотто.
4. Тепер додавайте бульйон невеликими порціями (по 100-150 мл), помішуйте, доводячи до кремоподібного стану, знову підливайте бульйон, помішуйте, і так до готовності рису (20-25 хв.)
5. Коли рис готовий, зніміть з вогню, додайте масло і тертий сир (трохи сиру залиште, щоб посипати зверху в тарілках), добре вимішайте, залиште в накритій каструлі на пару хвилин, і можна подавати на стіл.

* Італійці зазвичай використовують для різотто рис сорту арборіо і сир пармезан. Я беру любий твердий сир, оскільки в нас пармезан а) дуже дорогий б) не виключені підробки. Справжній сир пармезан виготовляють тільки в італійському місті Парма, на ньому обов'язково має бути витиснений напис Parmigiano Reggiano.

Немає коментарів:

Дописати коментар