18.03.09

Про "Суничку і Малинку"


Привіт! Мене звати Ната. Я дуже люблю все, що пов'язане з їжею: пробувати щось новеньке, готувати смачні страви для родини і друзів, вибирати новий симпатичний посуд для своєї кухні, пити каву в маленьких кав'ярнях, читати кулінарні журнали і книжки, а тепер ще й спробую писати про їжу.
Я назвала блог ''Суничка і Малинка'', оскільки ці ягідки - мій улюблений літній десерт. Ну, крім шоколадних еклерів, або полуниць з вершками, або смородинового смузі, або сирника з лимонною помадкою, або млинців з квітковим медом... Але тоді б вийшла занадто довга назва для мого сайтика. Так що буде просто ''Суничка і Малинка''!

Моя поштова скринька: sunychkamalynka@yahoo.com

P.S. Полуниці на фото - мій минулорічний урожай з дачі. Сподіваюся, що цього року будуть ще кращі!


Немає коментарів:

Дописати коментар