04.04.09

Брауні

На днях мені страшенно захотілося чогось солодкого і шоколадного. Я трохи порилася в своїх рецептах, трохи погуглила і вирішила спробувати спекти брауні. Брауні (brownie) - це американські шоколадні тістечка, які вже стали класикою випічки. Існує сила силенна рецептів цих тістечок, вони дуже популярні, в Америці навіть вийшла книга під назвою "Біблія любителів брауні". Я ж вибрала класичний рецепт від Джеймі Олівера Мені вони дуже сподобалися - мають інтенсивний шоколадний смак і надзвичайно ароматні. Однак я їх перепекла - вже потім прочитала в Марти Стюарт, що коли печеш брауні і пробуєш на готовність сірником, то на ньому має залишитися кілька вологих крихт, а коли сірник сухий, то тістечка вже перепеклися. Саме так получилося в мене. На наступний раз буду знати.
На 16 тістечок:
100 г чорного шоколаду
125 г масла
300 г цукру
4 яйця
100 г муки
дрібка солі
125 г грецьких горіхів
цукрова пудра для посипки

1. Розплавте шоколад і масло на водяній бані.
2. Нагрійте духовку до 190 С. Квадратну форму 20х20 см змастіть маслом. Змішайте яйця, цукор, муку і сіль в мисці. Добавте суміш масла і шоколаду. Додайте почищені грецькі горіхи і легенько перемішайте.
3. Викладіть тісто у форму і випікати 15-17 хв. Зверху має бути скоринка, а всередині трохи схоже на помадку (пильнуйте, щоб не пересушити, як я).
4. Коли охолоне, наріжте квадратиками і посипте цукровою пудрою.

Немає коментарів:

Дописати коментар